SİRKÜLER (2025)

Sayı/Konu: 2025/65: 7566 Sayılı Kanun İle Çok Sayıda Kanunda Düzenleme Yapılmaktadır.                                             

Mevzuat:                                                                

Web: www.adenymm.com.tr

Tel; Email[1]: 0212 592 00 92, info@adenymm.com.tr, cakmakciali@adenymm.com.tr

Özet:

7566 Sayılı Vergi Kanunları İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun 19 Aralık 2025 Cuma tarih ve 33112 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmıştır.

Kanun ile pek çok kanunda önemli ve nitelikli değişiklikler yapılmıştır. Kanun kapsamında yapılan düzenlemelerin ana başlıklar altında aşağıdaki gibi olduğunu belirtmemiz mümkündür:

  • Konut Kira Gelirlerinin Gerçek Usulde Vergilemesinde Faiz Gideri İndirimine Son Verilmektedir.
  • Dördüncü Geçici Vergi Dönemi Beyanının Yeniden Uygulanmaya Başlamaktadır.
  • Bazı Yatırım Fonlarının Elden Çıkarılmasından Elde Edilen Gelirlerin Tevkifat Kapsamına Alınmaktadır.
  • Bazı Ruhsat Ve Yetki Belgelerinin (Kuyumculuk, İkinci El Araç Ticareti, Taşınmaz Ticareti, Sağlık Ve Veterinerlik Kuruluşları, Kıymetli Maden Ve Havacılık Ruhsatları) Yıllık Harç Kapsamına Alınması.
  • 2026 Yılı Emlak Vergisi Artışına Üst Sınır Getirilmektedir. Ayrıca, 2027–2029 Yılları İçin Değerleme Artış Oranlarının Belirlenmesi.
  • UEFA Organizasyonlarına İlişkin Mal Ve Hizmetlerde KDV İstisnası Getirilmesi Ve Bu Kapsamda UEFA Organizasyonlarına İlişkin Kazanç Ve İratların Gelir Ve Kurumlar Vergisinden Muaf Tutulması.
  • Dernek Ve Vakıf Gelirlerine Yönelik “İktisadi İşletme Oluşmaz” Süresinin 2035 Yılı Sonuna Kadar Uzatılması Kanuna Eklenmiştir.
  • Tapuda Düşük Beyana Uygulanacak Vergi Ziyaı Cezasının %25 Yerine Bir Kat Olarak Yeniden Düzenlenmesi Yapılmaktadır.
  • Araç Satış Ve Devirlerinde Nispi Noter Harcı (Binde 2) Getirilmesi Ve Yetki Belgeli Satıcılara Yapılan Satışların İstisna Edilmesi.
  • Çeklerde Düzenleme Tarihinden Önce İbraz Yasağının 2028 Yılı Sonuna Kadar Uzatılması.
  • Uzun Vadeli Sigorta Prim Oranlarında İşveren Hissesinin Artırılması Ve İmalat Dışı Sektörlerdeki İşverenlere Uygulanan 4 Puanlık Hazine Prim Teşvikinin 2 Puana İndirilmesine Yönelik Düzenleme Yapılmaktadır.
  • Prime Esas Kazanç Üst Sınırının (SGK Primine Esas Tavan Ücret) Artırılması
  • Borçlanma Ve BAĞ-KUR İhya Prim Oranının %45’e Yükseltilmesi Hususu,
  • BES Devlet Katkısında Cumhurbaşkanına %50 Yetkisi Verilmesi
  • Malullük, Yaşlılık Ve Ölüm (MYÖ) Sigortaları Prim Oranları Yükseltilmesi
  • Prim Borçlarının Gelir/Aylıklardan %25’e Kadar Kesinti Yoluyla Tahsili

İçerik:                                       

  • Gerçek Gider Yönteminde Konut Kira Gelirlerinden Konuta İsabet Eden Faizler Gider Olarak Dikkate Alınamayacaktır:

31/12/1960 tarihli ve 193 sayılı Gelir Vergisi Kanununun 74 üncü maddesinin birinci fıkrasının (4) numaralı bendinde yer alan “Kiraya verilen mal ve haklar” ibaresi “Konutlar hariç olmak üzere kiraya verilen mal ve haklar” şeklinde değiştirilmiştir. Düzenleme, 1/1/2025 tarihinden itibaren başlayan vergilendirme dönemleri gelir ve kazançlarına ilişkin verilecek beyannamelere uygulanmak üzere 19/12/2025 tarihinde yürürlüğe girmiştir.

İşyeri ve diğer hak ve kıymetlerin kira gelirlerinde ise faizin gider olarak düşülmesi halen mümkündür.

  • Ayrıca, kanun teklifinin ilk halinde yer alan mesken kira gelirlerine uygulanmakta olan istisnanın kaldırılmasına yönelik düzenleme, Genel Kurul görüşmeleri sırasında kanun metninden çıkarılmıştır. Buna göre, konut kira gelirlerine ilişkin mevcut istisna uygulaması aynen korunmaktadır.

  • Maddenin Son Hali:

Konutlar hariç olmak üzere kiraya verilen mal ve haklar dolayısıyla yapılan ve bunlara sarf olunan borçların faizleri ile konut olarak kiraya verilen bir adet gayrimenkulün iktisap yılından itibaren beş yıl süre ile iktisap bedelinin % 5'i (İktisap bedelinin % 5'i tutarındaki bu indirim, sadece ilgili gayrimenkule ait hasılata uygulanır. Ancak, indirilmeyen kısım 88' inci maddenin 3' üncü fıkrasının uygulanmasında gider fazlalığı sayılmaz),

  • 4. Dönem Geçici Vergi Tekrar Başlamaktadır:

193 sayılı Kanunun mükerrer 120 nci maddesinin birinci fıkrasının birinci cümlesinde yer alan “ilk dokuz ayı için belirlenen” ibaresi madde metninden çıkarılmıştır. 193 sayılı Gelir Vergisi Kanununun “Geçici Vergi” başlıklı mükerrer 120 nci maddesinde yapılan değişiklikle, dördüncü geçici vergilendirme dönemi sisteme tekrardan dahil edilmiştir. Mükelleflerin kazançları artık 3, 6, 9 ve 12 aylık dönemlerle tespit edilecek ve “2025 yılı dahil olmak üzere” yılın son çeyreğine ait geçici vergi beyannamesi verilecektir.

  • Maddenin Son Hali:
  • Ticari kazanç sahipleri ile serbest meslek erbabı cari vergilendirme döneminin gelir vergisine mahsup edilmek üzere, bu Kanunun ticari veya mesleki kazancın tespitine ilişkin hükümleri uyarınca ilgili hesap döneminin üçer aylık dönem kazançları üzerinden 103 üncü maddede yer alan tarifenin ilk gelir dilimine uygulanan oranda geçici vergi öderler. Şu kadar ki; 42 nci madde kapsamına giren kazançlar ile noterlik görevini ifa ile mükellef olanların bu işlerden sağladıkları kazançlar geçici vergi matrahına dâhil edilmez. Geçici vergi matrahının hesaplanmasında Vergi Usul Kanununun değerlemeye ait hükümleri ile bu Kanunda düzenlenen indirim ve istisnalar dikkate alınır. Dönem sonundaki mal mevcutları, istenirse sadece kayıtlar üzerinden de tespit edilerek, geçici vergi matrahının hesabında dikkate alınabilir

  • TEFASA Kapalı Serbest Fonlar İçin İstisna Kaldırılmaktadır:

193 sayılı Kanunun geçici 67 nci maddesinin (1) numaralı fıkrasının altıncı paragrafı ile (8) ve (17) numaralı fıkralarında yer alan “katılma belgelerinin” ibareleri “katılma paylarının” şeklinde, (1) numaralı fıkrasının altıncı paragrafında yer alan “İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında” ibareleri “Borsa İstanbul’da” şeklinde değiştirilmiş ve aynı paragrafta yer alan mevcut “sürekli olarak portföyünün en az %51’i İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetlerinden oluşan yatırım fonlarının” ibaresinden sonra gelmek üzere aşağıdaki parantez içi hüküm eklenmiştir.

“(Katılma payları sadece nitelikli yatırımcılara satılabilen, Türkiye Elektronik Fon Alım Satım Platformu’nda işlem görmeyen ve fon portföyüne alınacak varlık ve işlemlere ilişkin herhangi bir oransal sınırlamaya tabi olmayan yatırım fonları hariç)”

Gelir Vergisi Kanununun Geçici 67. maddesinde yapılan değişiklikle, bir yıldan fazla süreyle elde tutulan yatırım fonu katılma paylarından sağlanan kazançlara uygulanan tevkifat istisnasının kapsamı daraltılmaktadır.

Bu kapsamda, sürekli olarak portföyünün en az %51’i Borsa İstanbul’da işlem gören hisse senetlerinden oluşan yatırım fonlarının katılma payları, bir yıldan fazla süreyle elde tutulduğunda tevkifata tabi tutulmamakta ve bu kazançlar için beyanname verilmemektedir.

  • Yapılan bu son değişiklikle, katılma payları yalnızca nitelikli yatırımcılara satılan, TEFAS’ta işlem görmeyen ve portföy sınırlamalarına tabi olmayan yatırım fonları bu istisna kapsamı dışında bırakılmaktadır.
  • İstisna bundan sonra genel yatırımcılara açık ve Borsa İstanbul’da işlem gören fonlarla sınırlı olarak uygulanabilecektir. Yapılan düzenleme ile katılımcı şekilde alınabilen ve gerçekten sermaye piyasasının gelişimine katkı sağlayan fonların kazançları için istisna devqam etmesi amaçlanmaktadır.
  • Bu hüküm, 19/12/2025 tarihinde yürürlüğe girmiştir.

  • Tapu Harçlarının Eksik Dönemesinde Vergi Zıyaı Cezası %25 Ten %100 e Çıkartılmaktadır:

492 sayılı Kanunun 63 üncü maddesinin dördüncü fıkrasında yer alan “% 25 nispetinde” ibaresi “bir kat” şeklinde değiştirilmiştir. Düzenleme 19/12/2025 tarihinde yürürlüğe girmiştir.

  • Maddenin Son Hali:

Tapuda yapılan işlemden sonra, emlak vergisi değerinden daha düşük bir bedel üzerinden harç ödendiğinin veya beyan edilen devir ve iktisap bedelinin gerçek durumu yansıtmadığının tespit edilmesi halinde, aradaki farka isabet eden harç ikmalen veya re'sen tarh edilir. Bu suretle tarh edilecek tapu ve kadastro harcı için, 213 sayılı Vergi Usul Kanununda yer alan vergi ziyaı cezası  bir kat uygulanır. Takdir komisyonu kararlarına istinaden bu fıkra uyarınca tarhiyat yapılamaz.

  • Araç Alış Ve Satışlarında Binde 2 Harç Ödenecektir (1.000-TL Den Az Olmamak Üzere):

492 sayılı Kanuna bağlı (2) sayılı Tarifenin “I-Değer veya ağırlık üzerinden alınan nispi harçlar:” başlıklı bölümünün mülga (5) numaralı fıkrası aşağıdaki şekilde yeniden düzenlenmiştir. Bu düzenleme 1/1/2026 tarihinde yürürlüğe girecektir.

  • “5. 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında araçların ilk tescil işlemleri ile tescil edilmiş araçların satış ve devirlerinde, 1.000 TL’den az olmamak üzere satış ve devir bedeli üzerinden             (Binde 2)
  • Tescil edilmiş araçların ikinci el motorlu kara taşıtı ticareti yetki belgesi bulunanlara yapılan satış ve devirlerinde bu harç alınmaz.”

Kanunun 13’üncü maddesi ile 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun 20 nci maddesinin birinci fıkrasının (d) bendinin altıncı paragrafında yapılan değişiklikle, noterler tarafından gerçekleştirilen tescil edilmiş araçların (ikinci el araçların) satış ve devir işlemlerine ilişkin harç istisnası kaldırılmıştır. 

  • Bu bentte düzenlenen satış ve devir işlemlerine ilişkin düzenlenen kağıtlar damga vergisi ve değerli kağıt bedellerinden istisnadır. Trafik tescil kuruluşunda yeni malik adına yapılacak tescil nedeniyle düzenlenmesi gereken değerli kağıtların bedelleri, satış ve devir esnasında noterler tarafından tahsil edilir ve 1512 sayılı Noterlik Kanununun 119 uncu maddesi uyarınca beyan edilerek ödenir. Bu bentte yer alan işlemler sebebiyle noterlere herhangi bir pay veya aidat ödenmez.

  • Taşınmaz Satışlarında Tapu Harcı Matrahında İfade Hatası Giderilmektedir:

492 sayılı Kanuna bağlı (4) sayılı Tarifenin “I-Tapu işlemleri:” başlıklı bölümünün (20) numaralı fıkrasının (a) bendinde yer alan “beyan edilen devir ve iktisap bedelinden az olmamak üzere emlak vergisi değeri” ibaresi “emlak vergisi değerinden az olmamak üzere beyan edilen devir ve iktisap bedeli” şeklinde değiştirilmiştir. Yapılan düzenlemenin temel mantığı kanunda yer alan ifade hatasının, bozukluluğun giderilmesidir.

  • Maddenin Son Hali:

20. a) Gayrimenkullerin ivaz karşılığında veya ölünceye kadar bakma akdine dayanarak yahut trampa hükümlerine göre devir ve iktisabında gayrimenkulün emlak vergisi değerinden az olmamak üzere beyan edilen devir ve iktisap bedeli üzerinden (Cebri icra ve şuyuun izalesi hallerinde satış bedeli, istimlaklerde takdir edilen bedel üzerinden) devir eden ve devir alan için ayrı ayrı…………

  • Bazı Faaliyet Konularına İlişkin Yıllık Harç Getirilmiştir:

Harçlar Kanuna bağlı (8) sayılı tarifede yapılan değişiklikle,

  • Kuyumculuk,
  • İkinci El Motorlu Kara Taşıtı Ve Taşınmaz Ticareti Yetki Belgeleri;
  • Ayakta Teşhis Ve Tedavi Yapılan Özel Sağlık Kuruluşları (Muayenehane, Poliklinik, Tıp/Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezleri);
  • Veteriner Hekim Muayenehane, Poliklinik Ve Hayvan Hastanesi Ruhsatları;
  • Kıymetli Madenler,
  • Havacılık İşletme Ruhsatları

 yıllık harca tabi olacaktır.

Ayrıca, hususi hastaneleri ve laboratuvarları açma ruhsatnameleri ile turizm müessesesi işletme belgelerine ilişkin harçlar da yıllık hale getirilmektedir.

  • Emlak Vergisine Geçici Madde İle Üst Sınır Getirilmiştir:

29/7/1970 tarihli ve 1319 sayılı Emlak Vergisi Kanununun Geçici 23. maddesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. 2026 yılında uygulanacak emlak vergisi değerleri, 2025 yılı vergi değerlerinin iki kat fazlasını geçemeyecektir. Ayrıca, 2027, 2028 ve 2029 yıllarında emlak vergisi değerleri ise, bir önceki yıl değerlerinin aynı yıl için tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılması suretiyle hesaplanacaktır.

  • “GEÇİCİ MADDE 23- 2025 yılında 2026 yılı için takdir edilen asgari ölçüde arsa ve arazi metrekare birim değerleri dikkate alınarak Kanunun 29 uncu maddesine göre 2026 yılı için hesaplanan bina ve arazi vergi değerleri, 2025 yılına ait vergi değerlerinin iki kat fazlasını geçemez.

33 üncü maddeye (8 numaralı fıkra hariç) göre mükellefiyet tesisi gereken hallerde bina ve arazi vergi değerlerinin hesabında, 2026 yılında uygulanmak üzere 2025 yılında takdir edilen asgari ölçüde arsa ve arazi metrekare birim değerleri esas alınır. Ancak esas alınan bu değerler, ilk yıl 2025 yılına ilişkin uygulanan asgari ölçüde arsa ve arazi metrekare birim değerlerinin iki kat fazlasını geçemez. Şu kadar ki, 33 üncü maddenin (6) numaralı fıkrası kapsamında mükellefin değişmesi durumunda birinci fıkra hükmü uygulanır.

Takip eden 2027, 2028 ve 2029 yıllarında, 29 uncu madde kapsamında bina ve arazi vergisi matrahları ile asgari ölçüde arsa ve arazi metrekare birim değerleri birinci ve ikinci fıkraya göre belirlenen değerler üzerinden hesaplanır.

Emlak vergi değeri veya asgari ölçüde arsa ve arazi metrekare birim değerleri esas alınarak uygulanan vergi, harç ve diğer mali yükümlülükler için de bu madde hükümlerine göre belirlenen değerler dikkate alınarak uygulanır.

Bu maddenin uygulamasına ilişkin usul ve esasları belirlemeye Hazine ve Maliye Bakanlığı yetkilidir.”

  • UEFA Organizasyonlarına KDV İstisnası ve Kurumlar Vergisi Muafiyeti Getirilmiştir:

3065 sayılı Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.

  • “GEÇİCİ MADDE 46- 2026 UEFA Avrupa Ligi Finali ve 2027 UEFA Konferans Ligi Finali müsabakaları ile 2032 UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası organizasyonuna ilişkin olmak üzere Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA), katılımcı takımlar ve organizasyonda görevli tüzel kişilerden iş yeri, kanuni ve iş merkezi Türkiye’de bulunmayanlara, bu müsabakalar ve organizasyon dolayısıyla yapılacak mal teslimleri ve hizmet ifaları ile bunların bu müsabakalar ve organizasyon dolayısıyla yapacakları mal teslimleri ve hizmet ifaları katma değer vergisinden müstesnadır.

Bu maddede düzenlenen istisnalar dolayısıyla yüklenilen vergiler, vergiye tabi işlemler üzerinden hesaplanan vergilerden indirilir. İndirim yoluyla telafi edilemeyen vergiler ise 32 nci madde hükümleri uyarınca istisna kapsamında işlem yapan mükellefin talebi üzerine nakden veya mahsuben iade edilir.

Hazine ve Maliye Bakanlığı istisna ve iadenin uygulamasına ilişkin usul ve esasları belirlemeye yetkilidir.”

5520 sayılı Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.

  • “GEÇİCİ MADDE 18- (1) 2026 UEFA Avrupa Ligi Finali ve 2027 UEFA Konferans Ligi Finali müsabakalarının Türkiye’de oynanması ile 2032 UEFA Avrupa Futbol Şampiyonasının Türkiye’de düzenlenmesine ilişkin olarak Türkiye’de elde ettikleri kazanç ve iratları dolayısıyla Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA) ile işyeri, kanuni ve iş merkezi Türkiye’de bulunmayan katılımcı takımlar ve organizasyonda görevli tüzel kişiler gelir ve kurumlar vergisinden muaftır. Bu muafiyet, tevkif yoluyla alınan vergileri de kapsar. UEFA Türkiye Ofisinin bu müsabakalar ve Şampiyona kapsamında elde ettiği gelirler dolayısıyla iktisadi işletme oluşmuş sayılmaz.”

  • İktisadi İşletme Sayılmama Hali 2035 Yılına Kadar Uzatılmıştır:

13/6/2006 tarihli ve 5520 sayılı Kurumlar Vergisi Kanununun geçici 2 nci maddesinin birinci fıkrasında yer alan “31/12/2025” ibaresi “31/12/2035” şeklinde değiştirilmiştir.

  • Maddenin Son Hali:
  • 01.01.2008-31/12/2035 tarihleri arasında;

a) Dernek veya vakıflarca elde edilen Gelir Vergisi Kanununun 94 üncü maddesinin (5) numaralı bendi ve geçici 67 nci maddesi kapsamında kesinti suretiyle vergilendirilmiş kazanç ve iratlar,

b) Milli Eğitim Bakanlığına bağlı örgün ve yaygın eğitim yapan mesleki ve teknik eğitim okullarındaki atölye ve uygulama birimleri ile anaokulu, kreş, çıraklık ve halk eğitim merkezlerindeki uygulama birimlerine bağlı döner sermaye işletmelerinin elde ettikleri gelirler,

dolayısıyla iktisadi işletme oluşmuş sayılmaz.

  • Çeklerde Erken İbrazın Geçersiz Olduğuna İlişkin Düzenlemenin 2028’e Kadar Uzatılmaktadır:

14/12/2009 tarihli ve 5941 sayılı Çek Kanununun geçici 3 üncü maddesinin beşinci fıkrasında yer alan “31/12/2025” ibaresi “31/12/2028” şeklinde değiştirilmiştir.

  • Buna göre; 31/12/2028 tarihine kadar, üzerinde yazılı düzenleme tarihinden önce çekin ödenmek için muhatap bankaya ibrazı geçersizdir.

  • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlıklarına (YİKOB) Getirilen İstisnalar

Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlıklarına (YİKOB), taşınmaz devir ve teslimlerinde KDV istisnası, taşınmaz edinim ve satış işlemlerinde harç istisnası ile adına kayıtlı ve tescilli taşıtlar için motorlu taşıtlar vergisi istisnası getirilmiştir.

  • Sosyal Güvenlik Ödemelerine İlişkin Düzenlemeler:

  • Bu Kanunun 24’üncü maddesi ile 5510 sayılı Kanunun 82 nci maddesinde yapılan değişiklikle, prime esas günlük kazanç üst sınırı (SGK Tavanı) asgari ücretin 7,5 katından 9 katına çıkarılmaktadır.
  • 7566 Sayılı Kanunun 23’üncü maddesi ile 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 81’inci maddesinde yapılan değişiklikle, malullük, yaşlılık ve ölüm sigortaları prim oranının işveren hissesi %11’den %12’ye çıkarılmaktadır.
  • İmalat dışı sektörlerdeki işverenlere uygulanan 4 puanlık Hazine prim teşviki 2 puana indirilmektedir.
  • Bunun yanı sıra, genç girişimcilere bir yıl süreyle sağlanan prim desteği uygulaması yürürlükten kaldırılmaktadır.
  • 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun; 41 ve 46 ıncı maddeleri ile geçici 31, 36, 43, 44 ve 84 üncü maddelerinde yapılan değişiklikle, doğum hariç tüm borçlanma prim oranları (%32’den) %45’e çıkarılmaktadır. Bağ-Kur sigortalılık süreleri durdurulanların ihya (canlandırma) prim oranı da %45 olarak belirlenmektedir.
  • 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun; 52 inci maddesi ile Ek 5, 6 ve 9 uncu maddelerinde yapılan değişikliklerle, isteğe bağlı sigorta, tarım işçileri, kısmi süreli çalışanlar ve ev hizmetlerinde 10 günden az çalışanların malullük, yaşlılık ve ölüm (MYÖ) sigortaları prim oranları %20’den %21’e yükseltilmektedir.
  • 5510 sayılı Kanununa eklenen ek 24’üncü madde ile Sosyal Güvenlik Kurumundan gelir veya aylık alanların, genel sağlık sigortası primi dâhil olmak üzere prim ve prime ilişkin borçlarının, kendilerine veya hak sahiplerine bağlanan gelir veya aylıklardan %25 oranını geçmemek üzere kesinti yapılarak tahsil edilmesi düzenlenmektedir.

Bilgilerinize Saygılarımızla Arz Olunur[2].


[1]Soru, görüş, öneri ve değerlendirmeleriniz için E-mail (info@adenymm.com.tr) atmanızı rica ederiz.

[2] Bilgilendirme Metni:

Sirkülerlerimizde yer alan bilgiler belli bir konunun veya yasal düzenlemenin veyahut yargı kararlarının çok geniş ve kapsamlı bir şekilde ele alınmasından ziyade genel olarak mükelleflere ve uygulayıcılara bilgi vermek, gündemi talip etmeye yardımcı olmak ve yorum yapmalarına yardım amacını taşımaktadır.

Sirkülerimiz profesyonel hizmetlerimizi temsil etmeyebileceği gibi, her durum ve koşulda profesyonel yaklaşımlarımızı da ifade ettiği iddia edilemez. Yaptığınız fiili/pratik çalışmalarda bu değerlendirmeler dikkate alınırken, olayların koşullarının da incelenmesi, irdelenmesi, sonuçlarının iyi analizi son derece önemlidir. Bu tür çalışmalarda mutlak suretle bir profesyonelden bilgi alınması veya danışmanlık alınmasında fayda bulunduğu düşünülmektedir.

Şirketimiz tarafından bazı önemli mali hukuk içerikli konular Sirküler yerine Makale olarak paydaşlarımızla paylaşılmaktadır.

“ADEN Yeminli Mali Müşavirlik Anonim Şirketi İle Bağımsız Denetim Ve Danışmanlık Şirketi", söz konusu Sirkülerlerin ve içeriğindeki bilgilerin hata içermediğine dair herhangi bir güvence vermemektedir. Sirkülerleri ve içeriğindeki bilgileri kullanımınız sonucunda ortaya çıkabilecek her türlü risk tarafınıza aittir ve bu kullanımdan kaynaklanan her türlü zarara dair risk ve sorumluluk tamamen tarafınızca üstlenildiğinin bilinmesi gerekmektedir.

Gerekli olması halinde iletişim bilgilerimiz:

Ofisler-İletişim Bilgileri

İstanbul Ofis 1  (Yeminli Mali Müşavirlik Hizmetleri):

Şenlikköy Mahallesi, Yaşar Kemal Sokak, No: 3 Daire: 5 Florya-Bakırköy-İSTANBUL

Tel: (0212) 592 00 92

Fax: (0212) 592 00 92

Web: www.adenymm.com.tr

Email: info@adenymm.com.tr

İstanbul Şube: (Bağımsız Denetim Hizmetleri) 4-(Bağımsız Denetim Hizmetleri)

Tel: (0212) 592 00 92

Fax: (0212) 592 00 92 

E-Mail: info@adenymm.com.tr

WeCreativez WhatsApp Support
ADEN YMM